Notizie di l'industria

Chì ci hè a diffarenza trà a basa di muffa standard è a basa di muffa non standard

2022-01-08

Quandu compra basi di muffa, sò generalmente divisu in dui tipi: basi di muffa standard è basi di muffa non standard. Pudemu facilmente capisce chì e basi di muffa standard sò cumuni è anu un altu gradu di standardizazione, mentre chì e basi di muffa non standard sò persunalizate, chì sò persunalizate apposta per a produzzione di muffa differente.


L'equipaggiu standard di trasfurmazioni di basa di muffa hè principalmente fresatrice, macinatrice è perforatrice. Fresatrice è macinatrice prucede 6 superfici brillanti à a dimensione specifica. A perforatrice perforà i buchi nantu à a basa di u muffa cù esigenze di bassa precisione, cum'è i buchi di viti, i fori di l'anellu di elevazione è u tapping. L'esigenza più basica di una basa di u moldu standard hè di apre u moldu in modu fluidu. Sia l'apertura di u moldu hè liscia o micca hè direttamente ligata à a precisione di i quattru fori di pilastru di guida. Per quessa, hè in generale necessariu di utilizà un centru di machinazione verticale CNC per una perforazione rapida è poi una foratura per ottene precisione.


A basa di muffa non standard hè di finisce a machinazione nantu à a basa di a basa di stampu standardizata sopra. A finitura menzionata quì si riferisce à a cavità di muffa (frame di stampi), pusizioni fine, modulu di serratura, percorsu di l'acqua (canale di fluidu di riscaldamentu / rinfrescante), foru di ditali, ecc. Cusì, u fabricatore di muffa pò installà direttamente u so nucleu di muffa trasfurmatu (nucleu di muffa), è poi realizà a prova di muffa è a produzzione di prudutti plastichi.









We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept