Notizie di l'industria

Cosa hè una basa di muffa

2022-01-08
Attualmente, l'applicazione di u muffa implica ogni pruduttu (cum'è l'automobile, l'aerospaziale, i bisogni di ogni ghjornu, a cumunicazione elettrica, i prudutti medichi è l'equipaggiu, etc.), finu à chì un gran numaru di prudutti serà pruduciutu da u muffa, è a basa di u muffa. hè una parte integrante di u muffa. Attualmente, i requisiti di precisione di u furmagliu seranu determinati secondu diversi livelli è esigenze di produttu.

A basa di u muffa hè u pruduttu semi-finitu di u moldu, chì hè cumpostu di diverse parti di currispondenza di piastra d'acciaio. Si pò dì chì hè u scheletru di tuttu u settore di muffa. A causa di e grandi differenze in u processu implicatu in a basa di u muffa è u muffa, u fabricatore di u muffa sceglierà di urdinà a basa di u muffa da u fabricatore di a basa di u muffa è aduprà i vantaghji di produzzione di i dui lati per migliurà a qualità generale di a produzzione è l'efficienza.

Dopu anni di sviluppu, l'industria di a produzzione di basa di muffa hè stata abbastanza matura. In più di l'acquistu di basi di stampi persunalizati secondu e bisogni individuali di u muffa, i pruduttori di muffa ponu ancu sceglie prudutti di basa di stampi standardizati. A basa di stampi standard hà stili diversificati è tempi di consegna brevi, ancu cumprà è aduprà, furnisce una flessibilità più altu per i pruduttori di muffa. Per quessa, a popularità di a basa di stampi standard hè in constantemente à migliurà.

In cortu, a basa di muffa hà un dispositivu preformatu, un dispositivu di pusizzioni è un dispositivu di ejection. Hè generalmente cunfiguratu cum'è pannellu, una tavola (modello frontale), tavola B (modello posteriore), tavola C (ferro quadrato), piastra di basa, pannellu di ditali, piastra di basa di ditali, post guida, pin di ritornu è altre parti di ricambio.

报错 笔记
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept